tisdag 17 september 2013

skola är nog jobb ibland

hello!

Just nu är det fullt upp i skolan. Tänkte att jag nog inte skulle behöva göra såhär mycket skolarbete som jag gör. En massa inlämningsupgifter hela tiden, det enda vi gör faktiskt!
Vi har haft tourism som ämne i Geografi, vilket är ganska intressant! De flesta har aldrig varit utomlands, så deras synvinklar är lite annorlunda än mina ibland. De flesta drömmer om att resa till spanien eller grekland.
Vi har lekt turister här i lilla stan också. Själv känner jag mig som en, haha. Största "sevärdheterna" var ett gammalt träd eller en sten typ. Men jag gillar det, skönt med praktsika saker!
Har nyligen fått veta att det finns en tysk utbyteselev i samma grupp, hon stabbar här tills December!  trevligt att växla tankar med nån som vet hur allt känns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar