lördag 7 juni 2014

Perth

Tjolahejj!

Länge sen sist igen, börjar vara riktigt lat med att uppdatra. Försöker istället njuta för fullt av mitt liv här för det är min sista månad nu. Hjälp bara 28 dagar kvar... klart det skall bli super se alla ja har saknat så mycket. Men samtidigt känns det svårt att lämna allt här. Skrämmande att lämna ett liv bakom sig och hoppa in i mitt gamla igen.
Iallafall är jag för tilfället i Perth i västra Australien!  Har det helt underbart här, en så vacker stad. Definitivt en av de finaste jag varit i här i australien. En super snäll rotary familj tog mig med dem plus en tysk utbyteselev. Älskar hur generösa många här i australien är. Vi har shoppat,  turistat och ätit god mat.  Loving life at the moment ♥
Skall försöka skriva iallafall ett till inlägg före jag kommer tillbaka till finland.
Puss på er, snart syns vi!

2 kommentarer: