onsdag 1 maj 2013

PLACERING!

hejj!

Idag fick jag veta var i Australien jag skall bo, och hos vem! Är så glad just nu att det inte går att beskriva!  (:
Jag skall till D9780 så som det helt ursprunligen var menat, i en liten by mitt ute på landet, haha. Det stör mig ändå inte alls, har hört att det är lättare så då man inte smälter in i massan lika lätt.  Dessutom värkar mina familjer helt underbara, och det känns som de verkligen ser fram emot att jag kommer.
Byn jag bor i heter Bordertown, var också min skola finns med ca 310 elever.
Just nu känns det som en stor sten fallit från bröstet, har funderat och grubblat så mycket på dethär att det känns ljuvligt att äntligen veta.
I slutet på veckan skall jag få lite mera information om familjerna, och imorgon skall jag beställa min flygbiljett! Yeeaah It feels soo good (;



2 kommentarer:

  1. Grattis!! ♥♥ Jag är så glad för dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack !<3 snart får du också veta (:

      Radera