fredag 23 augusti 2013

24.8

Hello!

Jag börjar bli riktigt trött på vintern här nu, det är bara regn och kallt varje dag! Börjar nästan tycka vår vinter är bättre, snö kanske vinner regn ändå. Såntur börjar det vända sig mot vår nu, vilket borde motsvara vår sommar, sen blir det en torr och het sommar här med ca 40c. Nu vet jag ju att det kommer att vara ganska tungt det med, haha.
Idag skall jag och titta på Sarah när hon spelar grand final i field hockey. Och efter det far vi till en kompis övernatten, beställer kinesisk mat och tittar på film, mys!
Förra veckoslutet var jag på en utbyteselevs dag i Horsham, vilket var riktigt trevligt. Träffade människor från olika sidor av världen, och kände mig lite stolt då jag inte var sämst på engelska, haha. Ett trevligt rotary par bjöd mig och tre andra utbyteslever till dem för ett veckoslut också. De bor i ett beachouse nära kusten vilket låter helt underbart för mig!

Kengurur börjar bli vardag de med

Linda




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar