tisdag 28 januari 2014

Year 12

hej på er!

Igår var det dags att gå tillbaka till vardagen igen, sätta klockan på tidig väckning och ta bussen till skolan. Det var en mega varm dag, och vissa klassrum har stenålders luftkomditionering så det var svettigt! Är iallafall äldst i skolan nu, och har massor av hålltimmar. Men lite dumt är det då jag kan ha fyra timmars hålltimme på måndag morgon men för att det inte går flera bussar måste jag endå komma till skolan normal tid. Så just nu undrar jag vad jag skall göra under mina hålltimmar,,
Idag hade vi sim karnelvals uttagning så alla skulle simma och de med bästa tid är med i karnevalen som är på freadag. Flickor och pojkar hade skilda uttagningar och var så förvånad över att alla faktikt simmade. Inte alls sådär som i bogy då 15 peroner mittiallt har fått flunssa.
På fredag är det då dags för självaste karnevalen så vi missar en skoldag då alla går och hejja på sitt team ( alla i skolan är indelade i fyra olika hemteam helt sådär som i harry potter och de tävlar alltså emot varann). Det finns också "roliga" vatten stafetter alla kan delta i, skall nog bli helt roligt då de lovat 39 grader igen!
Nu skall jag gå och äta australienska köttbullar till middag och sen är det dags för korgbolls match igen!
See you!




2 kommentarer:

  1. Du kunde ju delta med ett pellejöns simhopp! Säg atts å hoppar alla i Finland.h. mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tror de fick skratta tillräckligt då jag desperat försökte hålla mig på ytan och samtidigt gå framåt :P

      Radera