torsdag 18 juli 2013

18.7


Andra dagen här börjar ta slut. Det känns som tiden skulle gå jätte långsamt för vi gör helatiden nånting. Vilket är roligt förståss! Har shoppat, kollat på sedvärheter, ätit, varit på manikyr, gått runt, och skrattat. Har sett massor av konstiga saker, och ätit mat jag aldrig skulle röra normalt. Vilket också är bra. Alla är så trevliga och vi har faktiskt ett ljuvligt gäng här! Alla talar finska utan jag och Alexandra, så brukar hänga mest med henne en underbar tjej!
Vi har haft en massa fritid, nånting jag inte alls hade väntat mig. Skönt att få göra vad man vill!
Skall sätta en massa bilder senare, då jag har mera tid!

dehär människona omringade mig och Alexandra helt och ville sjunga för oss. Till sist ville de ta bild, gullit!



Hotellets swimmingpool.



Alla Finländska utbyteselever!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar