torsdag 11 juli 2013

5 dagar

Hej!

Ojoj, bara 5 dagar kvar, helt sjukt! De senaste dagarna har gått såå snabbt, och jag har haft full proppat med program hela tiden. Har vaknat tidigt och åkt iväg, kommit sent hem o.s.v det finns  massor av saker som jag måste hinna med före jag åker! Fick ledigt från jobbet idag så nu fick jag en liten ledig stund. Tror jag skall ta ledigt på söndag också så att jag hinner packa klart. Hade inte tänkt att det kunde vara så svårt att veta vad man skall ta med.. Iallafall  skall jag fortsätta med det idag när en kompis kommer och hjälpa mig.
Idag var jag på Rotary möte första gången. Fick presentera mig själv, och så fick jag en vimpel att föra till min mottagande Rotary klubb i Australien. Det var faktiskt helt trevligt, god mat och fint sällskap. Där träffade jag även Emilia som just kommit hem från sitt utbytesår i Florida, och Antti som också skall åka nu men till Brasilien.
Har många hejdå kvar, men har redan sagt många. Det har inte varit så svårt då jag inte kan förstå att vi inte på riktigt kommer att synnas på ett år. Men lite kniper det nog ändå.

Jag idag med min Rotary bleiser!

































-linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar